مهدیسامهدیسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نفس مامان و بابا مهدیسا

چوب خط

1392/12/2 20:49
نویسنده : لیلی
190 بازدید
اشتراک گذاری

قرفونت بلم مامان

میدونی چوب خط چیه؟هشت تا چوب خط رو دیفال دلم برات کشیدم یعنی هشت ماهه شدی عسیسم

فقط یه ماه دیگه میتونم تمام وقت در خدمتت باشمگریه

راستی مامان میدونی چقدر خوش قدمی؟یادم رفت بهت بگم وقتی به دنیا اومدی بخشنامه اومد که متولدین یک تیر به بعد ماماناشون سه ماه بیشتر پیششون میمونن تو هم که دو تیری بودی.پاقدم شما دایی رسول زن گرفت وسوم اینکه تاریخ برگشتم خورد ١/١/٩٣ که چهار روز اولش هم تعطیلات عید نوروزه و ماه اول هم اداره زیاد خبری نیست و من میتونم واست مرخصی بگیرم و الان تنها استرسم اینه که تو رو کی وچطور می خواد نگه داره آخه مامان خیلی لوسی خیلی هم نکات ریز داری که مامانی فقط میدونه مثلا نمیذاری من رو زمین پوشکت کنم و مامان تبحر پیدا کرده رو هوا تو رو پوشک کنه!!!

ماشالله خیلی شیطون شدی از مامانی میگیری و بلند میشی با روروئک وقتی حواسم نیست میری سروقت گلدونام و برگاشون رو میکنی و بعضی وقتا نوش جان میکنی

تلفن خونه رو صد بار میندازی زمین همین که از دست تو زنده مونده خیلیه!

خلاصه عاشق همین شیطنتاتمممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامای صدرا جونی
11 اسفند 92 0:54
سلام عزیزم خدا دخترتو برات حفظ کنه ماشالا خیلی نازه...عزیزم تقریبا قد و وزن و دور سرش مثله محمد صدرای منه ..میشه این مشخصاتشو تو هفت ماهگیش برام بگی؟ممنون عزیزم به وبلاگ پسر منم سر بزنی خوشحال میشم
لیلی
پاسخ
سلام ممنون مامان صدرا جون پسمل تو هم خیلی نمکیه من هر چند وقت یکبار به وبلاگ پسملیت سر میزنم وزن هفت ماهگیش هفت و سیصد دور سر چهل و دو و نیم قد شصت و نه من خودم هر روز خونه وزنش میکنم وزن امروزش هفت و هشتصد
مامای صدرا جونی
11 اسفند 92 0:58
آدرس وبلاگ